sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Never could have seen this coming, The most amazing things, They arrive within a moment

Jennifer's body leffasta... Megan Fox ;)
Aah loma lopuillaan ja on niin paljo kerrottavaa että en todellakaan tiedä mistä ees alottasin.. :DD Mut sanoisin että ehkä paras syysloma ikinä : D Tällanen nopee kelaus: Lauantaina Bileet siellä mökillä. Loistavaa settiä.. Juomia mulla ny oli suht vähän -.- Mut silti ihan loistomeno.. JES JEE ja kuningas kuluttaja XD  Niin ja tietysti se että mä oon BB Salar.. tietysti. ota mult muna suuhun. Sunnuntai aamupäivä kulu siivoillessa ja ilta nukkuessa XD  Sit Maanantain otinki tosi rennosti kotona.. Tiistaina lähto jutalle ja sielä minä, jenni ja jutta vaan puhuttiin persettä XD ja öö olin tietysti salar aina välillä. Keskiviikko oli ehkä paras päivä.. Jutan bileet. Mayuki pääs paikalle ihan random meno.. Myös huonossa mielessä osittain mut en jaksa siitä sen enempää. Mut niin Ketkä muistaa kun kirjotin joskus että jotain Gayta on liikenteessä ja että mun gaydar hälyyttää ja se on harvoin väärässä.. Sit mä jossain vaiheessa jo miltei luovutin koko jutun.... mutta hups.. Omg. En oo ikinä väärässä.  Girl you're so bloody cute. And I think I've already said it. Mut joo pää pontti on se että aaa parasta... Taas huomattiin myös se että joskus ihmisille kannattaa kertoa :D There is two of u now. Paras oli kyllä:
"you also?"
"yeeaah... i hope its ok?"
"of course, because she's also....."
"whaaat really? I knew it"

aahhaa Shiawase yooo ^---^"

Joo mitäs muuta keskiviikko oli kyllä helmeä. Mut niin Torstai oliki sitte Keskinen (kävin keskisellä säästämäs <<  ärsyttävin lause) with Mayu-Chan :D loista oli sielläkin : D eipä ostettukaa yhtää leffoja XDD Niitä sitte vahdattiin Perjantai ja Lauantai. Ainaki Saksikäsi Edward piti porata jälleen kerran..   Joistaki vois pistää jotain esittelyä myöhemmin : D Tänään oon ehkä liian laiska ja kiireinen. Mut lupaan että lähipäivinä.. : D Nyt Sunnuntaina istun tässä ja kirjotan tätä blogia : D Voi voi Ehkä kirjotan huomenna jollen oo liian kiireinen Japanin tehtävien kans : DD mut ehkä täs oli taas riittämiin tältä erää..






I never could have seen, never could have seen this coming
You are here with me, I'm alive all of a sudden
Anyone can see, anyone can see it's beautiful

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti