maanantai 27. elokuuta 2012

I just wanted you to know, that baby you're the best

Niin mitähän niinku tapahtu ku tää blogi kuoli.

Mä sain varmaan vaan sisältöö elämään? Jotenki tuntuu että oon saanu kaikkee mitä halusinki. En muista koska olisin on ollu näin elos... Jotain silti puuttuu...

Koulu.. Se on jotenki niin tyhjä nytte.. Mä niin kaipaan niiden kaikkien kolmen naurua käytävillä. Jalasjärvi on paskaa ilman Melodya, Manonia ja Yammieta...Onneks mulla on Seinäjoki elämä nykyään XD

Voisin taas alata kirjottaan tätä paskaa välillä. Voisin... Mun voimiset nyt on ennenki nähty.. oon jo skarpannu siinä että oon alottanu kirjottaan päiväkirjaa taas. Tosin sitäki teen kesken ruotsin tunnin.

Mutta joo mä lupaan vähä päivitellä taas..
Tää kesä nyt oli vaan tällanen. Paha kirjottaa ku olin aina kännis, myymäs mansikoita tai nukkuus.

Mitä mä teen itteni kans XD

Happiness..
I got everything I ever wanted
and suddenly shes the only thing I want

and the only thing I'll never get ♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti