torstai 31. toukokuuta 2012

When today passes, you will disappear like dust?

Anyong!! Kesä ja Korea mielessä: Koulu ja blogin kirjottaminen pielessä XD

Joo eli; 2 päivää "koulua" ja LOMA. ♥ vittuku on kyllä koulu menny niin mettään että... XDD Siitä saa kiittää Koreaa. Mutta en vaihtais mitää ♥ En mistää hinnasta. Voi voi ikävä sitä kaikkea siellä.. Koti♥ Toi matka oli mun elämälle niin merkityksellinen ettei toista! Nyt vaan oottelen sitä että pääsisin takas ;) Someday.  en pysty mitenkää kuvailla ees sitä paikkaa ja sitä tunnetta mikä mulla oli sielä koko ajan.. ^w^


Hahaa nyt voin lisätä Korea kuvia joita oon ite kuvannu XD



Yllättävää kyllä, en ainakaa vielä oo ollu yhtää "masentunu" sen matkan jälkeen.. Eka viikko oli pahin.., mutta täälläki on ny Kesä tulos ja muutama ihana ihminenki pyörii ympärillä... En osaa juuri valittaa. Paitsi että Koulu D::: Mutta hei, kesä alkaa, koulu jää ny hetkeks XD Toinen mikä vähä painaa jo mieltä on Mun Tyttöjen lähtö :(( Tarkotan nyt Melodyä, Manonia ja Yammieta..  Mutta turha miettiä sitä vielä.. vaan pitää nauttia siitä ajasta mikä nyt on jäljellä:D♥

Lauantaina Luopajärvi räjähtää, koska BILEET. Mut kattotaan nyt räjähtääkö mun suhteen.. Muutamasta ihmisestä kiinni :DD

Provinssia täysiä odotan! PE-LA lippu ostettuna. Siellä mm. Pariisin Kevät <3 ah ja parasta seuraa tiedossa!
Btw täs mun Korea soittolista... Nää biisit mun mielestä soi eniten:

1. Big Bang - Fantastic Baby (+ koko mini albumi)
2. SHINee - Sherlock
3. Girls Generation TTS - Twinkle
4. T-ara - Lovey-Dovey
5. 4minute - Volume up
6. Sistar - So Cool
7. GG.ft Park Bom - I cheated


Ja nyt Päivä Pelastu koska Gok on tv.s! moro XD Täs teille vielä Korean bile meininkiä... minä kuvasin XDD oli muute Tiistai XDD Party everyday





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti