tiistai 28. elokuuta 2012

Yes sir, I'm one of a kind



Hmmm. Tylsyys huipussaan. Ja samoin kauhia olo. Vihdoinki parannuin tosta taudista, mut mikä tää ihme tunne sitte on??

Tästä tulee ny vitun angstinen merkintä, varotan oikeesti. Siis mähän oon valoisa ihminen ja ei oo tapana angstailla.. Tai no en nyt tiedä lasketaanko tätä edes.. Sillä toisaalta oon ihan helvetin onnellinen.

Jos mä voisin valita niin näin ei olis ikinä tapahtunu. Mutta tässä mä nyt oon, seison tumput suorina ja mun sydän huutaa, se oikeesti halkee tästä tunteesta. Ja järki käskee lopettaa. Enkä tiedä kumpi huutaa lujempaa. En osaa kuunnella kumpaakaa. Jos mä kuulen sen äänen tai näen ne kasvot niin järjellä ei oo mitää sanottavaa enää... Koko maailma kalpenee sen kauneuden rinnalla. Tää on kestäny jo liian kauan.
Mä oon yleinsä niin määrätietonen ja mua ei suuremmatkaa asiat paljoo hetkauta.. But when it comes to love... Menetän kaiken itsehillintäni. Mä  odotan että tää loppuu, etten ikinä näkis sitä enää. Yhtä paljo odotan sitä että se olis pian taas tossa mun silmien edessä. Itse täydellisyys.
Muistan ku kaipasin tällasta tunnetta mun elämään, mitä oikein ajattelin. Tää on kauheeta.  Musta tuntuu etten oo ikinä halunnu ketää näin paljo. Ja tietysti tää kaikki tapahtuu sellasen ihmisen kohdalla johon mulla ei oo mitää mahdollisuuksia.  Nyt mä tyydyn unelmiin jotka suljen tonne jonnekki sisälleni. This is all only for a little while, she'll never know... I love her.   (mäkuolen XDD) Mut musta tuntuu etten oo melkein koskaa ollu onnellisempi.

Joo se siitä.
AK lähtee takas Seouliin pian... Aika kauhiaa. ja epistä.. Sinne vaan töihin vähä Gangnam style.  Mä niin rukoilen että mäki löydän itteni sieltä taas ens vuonna. Korea on paikka jossa oon tuntenu kerranki olevani oikeesti kotona. Se on taivas mulle.  ♥

Oon muute Ihan onnes noista mun leffa tilauksista... ♥ esim. Death Note 1&2, Love my life, Moon child, Oresama, Ballad, Hanamizuki.. And more. Tää on hulluutta XD En lopeta ennen ku omistan kaikki maailman hyvältä vakuttavat leffat!

Naurattaa kyl.. Palkka tuli.. ja meni jo lähes kaikki.. Nooh kyllä sitä onki tullu osteltuu kaikkee! oon kyllä silti rich bitch 4evah  vaikka rahat loppuiski..

GD- Oppan  One of a kind on muute  mestari suoritus taas. G-dragonilta en olis kyllä muuta odottanukkaa. Noita hiuksia en kyl ihan olis odottanu... mut.. eihän ne nyt niin pahat oo!! GD on silti aina niin ihana XD En malta oottaa et saan ton levyn käsiini!! Ja samoin 2NE1:in uutta ootten tässä... Ihan hyvä että Ak menee taas sinne koreaan :DD muuten jäisin ilman.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti