lauantai 7. huhtikuuta 2012

きみは幸せでしたか?


Jaahas. Se on pääsiäinen sitte.

Torstai ei ollu ehkä paras päivä ku sain tiedon, että Muoria ei nyt sit enää oo. Oonhan mä sitä vähän itkeny, mutta en mä oo surullinen. Kaikki sanoo "koita nyt jaksaa." Kyllä mä jaksan.  Ei mulla oo mitää ongelmaa. Alan itkeä vaan jos kaikki muutki alkaa. Sureminen 98- vuotian ihmisen pois nukkumisesta on itsesääliä.  Ikävä tulee, sitä saatan joskus itkeä, ja sitä että isovanhempia ei oo enää. Mutta eikö  tässä vaiheessa oo aika sanoa kiitos ja hymyillä?  Paras muori se oli :DD Ainoo mitä mulla on ollu. Niin paljo hauskoja, hyviä muistoja joista kiittää ja tästä pitkästä ajasta mikä saatiin yhdessä viettää. ♥


Perjataina käytiin kattomas Mayun kans Titanic 3D ensi-illas ♥ Aivan loistava. Outoa kattoo leffateatteris elokuvaa jonka lähes kakki vuorosanat osaa ulkoa : DD mutta joo itkettyä tuli taas. On se vaan jotain niin upeeta.. Kokonaisuudessaan.  Jos joku joskus vie mut laivan kaulaan ja antaa ensisuudelman niin oon myyty . Ja lisäksi nuori Leonardo on niin söpö ja Kate Winslet ahhh♥ 


Hyvin pian vuosi siitä ku  olin Englannis... Toisaalta tuntuu niinku se olis ollu just eilen. Ikävä. Sitä kaikkea siellä. Mutta I'll be back. Sen tiedän..  Nyt odotan Koreaa johon on enää 26 PÄIVÄÄ!
Sanon, edelleen, että en käsitä sitä, että oon menossa sinne... En käsitä vielä että mikä paikka se oikeesti on. Englanti oli upeeta ja sekin on mun paikka, mutta ton rinnalla se kalpenee. Mutta toinen kysymys on että mitä tuolla tulee tapahtumaan... Englannin tapahtumia saattaa olla vaikee peitota. Uudet seikkailut odottaa. "katso taaksesi ja kiitä, katso viereesi ja rakasta, katso eteesi ja luota"

                               
  Mutta anyway:決してあなたを忘れません。




Mutta nyt hehkutetaan vähä KOREAA:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.





siinä. ^__^"


Niin ja hei APUA 9 PÄIVÄÄ SIMPLE PLANIIN :O
Ohhh yeeeaah!! Juomat ja Mayu-Chan messiin ja kuunteleen Simpleä livenä 7 vuoden jälkeen!! o_O ♥ Oi  Oi. Parasta tulee.

Mutta Joo. Tällasta tällä kertaa >w< Tänään voisin vähä lukea Uskontoa... ja öö kattoa leffaa :DD En tie vielä mitä... oon viime päivien aikana kattonu varmaan 10 leffaa..  Mutta se on heippa ny!
Heavenly days, in the room of my heart
I find the warmth that you left me
From now on, I won't ever think about you again, ah
I lock my heart for the day i feel that warmth again
My BIG boys ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti