perjantai 23. maaliskuuta 2012

I’m still alive We livin’ that good life

Siinä se on..♥
Hyuna rakas ♥
Kevät vaan on selvästi mun aikaa. Se oikeesti tapahtuu mitä en ikinä olis uskonu, vaikka sitä aina toivoinki...
3.5 Dreams come true...Seoul, my Korea ;__;  Monikaa ei selvästi tajua miten suuri tää juttu oikeesti on mulle, En ite tajua sitä että oikeesti oon menossa tonne.. Tuntuu vieläki unelta. Miten maltan odottaa. kuten sanoin kevät on niin mun aikaa, kaikki vuoden parhaat asiat tapahtuu aina keväällä.
私は春が好き

Ihanaa viikonloppu. Huomenna Bileeet! Jes -91 seura :DDD paras. Toisaalta on ollu taas niin pitkä tauko täs kirjottamises, että en oikeestaan tiedä mitä tänne laittaisin?

Kuuluu parempaa ku hetkiin. joku mua silti vähä vaivaa, ei paljo. mutta ihan vähä. Mutta en osaa surkutella mistää just ny.. ! Hei kevät tulee!!! Taivas on valoisampi, mäki oon valoisampi. Mutta oonko enää ikinä synkkä muutenkaa?

Jotenki oon melko sanaton nyt. But so fucking happy, as happy as i can be in here
Nyt on ainaki pitkästä aikaa jotain realistista jota odottaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti