keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake

Täälä taas. Ja hyvin menee?

Joo. ajatukset taas jossain ihan muualla ku tässä mitä kirjotan.

Sulli ♥♥





Puhelin tuli korjauksesta jee jes. pitäis siivota. koska biletetään taas XD ok ens viikonlopun vois itseasiassa olla juhlimatta XD

Paljo hyvää tiedos lähi kuukausille! jeee. Esim Pariisin Kevättä, Titanicia ja Simple Plania!!! oh yeeah

Niin Ja hommatkaa mulle muija tai jotain.

Niin sitte tällanen perus raivo.... Vituttaa ku Joku Big Bang tekee maailman kiertuetta ja sitte jollain epävirallisella sivustolla on mainittu että vois suomeenki tulla... (lol se menee 16 maahan koko maailmas suomi ei todellakaa niihin kuulu) niin sitte jossain Gallerian yhteisös tyypit ihan kohtauksis että nyt BB tulee suomeen D:::  voi elämä...Missä joidenki ihmisten järki menee... Muutenki aaa mun on ikinä turha kirjottaa mitää big bangiin liittyvää ku se menee vaan sellaseksi sekavaksi, eikä kukaa ikinä ymmärrä, että se merkittee mulle niin paljo lol XD


Btw vituttaa myös se että tänki blogin "yksityisyys" on ihan menny enkä osaa kirjottaa tännekkää enää vapaasti.... D:

vittu joo.

Tän blogin alussa olin ihan onnes vielä ja nyt vituttaa XDDD Perus minä.


Joo en tie. ei oo paljo asiaa enää. oli  kyllä aluks, mutta sitte tajusin ettei tänne voikkaa paljo enää kirjottaa.. -.-
ずっとずっとあいたい 

My white wings have been shredded; the pieces scatter in the wind
You kissed me and returned my innocent soul to the sky

“I want to sleep now”
Smiling
You let go of my right hand
And left
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti