maanantai 10. syyskuuta 2012

The only problem is that finally I think I've seen perfection

Here we go again.

Maanantai. Viikon toiseks paskin päivä... (Keskiviikko on paskin) Tänään listasin taas sata asiaa mitä pitäis tän päivän aikana saada tehtyä.  Läksyt, Japanin kertaaminen, koska alotan taas huomenna tunnit, Lattian peseminen, tää blogi, kuvien tulostaminen, TV... Oh who am I kidding.. Tiedän että teen alle puolet noista taas. Miks oon näin saamaton.. -__-

Niin joo oon taas ainoo lapsi talos...  Vaatii vähä totuttelua, mut ihmeen hyvin oon taas omaksunu tän roolin. Näin on kuitenki ollu jo 5 vuotta XD Kauhiaa.. Aika menee tosi nopeeta.

Alan täs kauhistella sitä että mun uudet dvd:t loppuu pian :oo Mutta kyllä oon tehny niiiin hyviä ostoksia!!  XD Death Noteen rakastuin täysin! Aivan mahtavia leffoja. Ja Oresama!!! paras Miyavi siinä.. sekä pienesti gay joten pisteet siitä XD no lol. I Give My First Love To You:s taas oli soma muija XD Että siitä vasta pisteet tuliki.  Mao_inoue_348211_large

Ruotsin tunnit on parhaita muuten.. XD oon päättäny että ne on rentoutumista varten XD Se oikeesti toimii. oon tehny niistä tunneista niiiin rentoja!  (päiväkirjaa ja nukkumista)

 Ja loppuun vielä... Ihanin mies nuori Miyavi :o Jos se olis nainen niin olisin myity XDD


Tumblr_lxz2bpr1ld1qzl9jjo1_500_large
Lisää kuvateksti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti