keskiviikko 30. marraskuuta 2011

I feet it too, the truth is I feel nothing

Okei... Lupasin siis kirjottaa... ehkä vähä myöhäs oon xDD mutta mitäpä tuo... emt ei mulla toisaalta ees oo asiaa. Olis ehkä jos oikein miettis.. Mutta nytki oon koulus ja täälä ei oikein pysty sellasta miettimään. Näin loistavan kuvan YoSeobista ja naurattaa. Ihmiset on vitun pinnallisia feikkejä. (En nyt puhu YoSeobista XD) mutta joo. En jaksais ite enää esittää mukavaa sellasille ihmisille joista en ees pidä.

tänään piti tehdä jotain jännää ft. Melody, Yammie & Manon mutta meniki suunnitelmat vähä  mettään.. Ens viikolla sitte. ^w^ Tänään on kai luvassa Suljettua saarta Johannan ja (Jutan ja Ilkan?) kans n__n
viikonloppuna Mayu Chan ja tenttaan siltä Big Bangin jäseniä : DDD vähä hauskaa hahaa.

hmmmmm. oon niin laiska.. :D en pysty kirjottaan mitää hyvää ny ku oon koulus XD

ööö. Rihanna´n uus levy on loisto kamaa vaikken sitä vielä omistakkaa. ja Rihanna on ihanin ikinä. No yks ihanimmista. Gakky, Bom, ja muitaki muutama on ihanimmat : D joo kiitos. vitun turha merkintä.. aattelin vaan vähä päivittää ku kulunu sata vuotta viimesimmästä.

ps. Rules of attraction on helmeä (siitä otsikko)


2 kommenttia:

  1. rihanna on kuumin ikinä <3
    saan sen levyn joululahjaksi, jey :)

    VastaaPoista
  2. Voi kyllä!!! : DD Saisimpa määki ;__; xDD

    VastaaPoista