torstai 11. elokuuta 2011

Yaaah back to the beginning

Ehheh oon vissiin hyväki kirjottaan : DD oon ollu kiireinen! Nyt kirjotan taas.:D Koulu alko.. Lukios on ihan jeees : D tuli mieleen "lusikat ois aiva jeees" Kesätyö palkasta on melkein kaikki menny. Ainaki sitte ku oon velkoja maksanu. :D  Laittasin tänne mahtavia kesä kuvia. Looooaaads of things have happened.. :D KU JENNI NY VAAN LÄHETTÄIS NE KUVAT.
Tänään oli kerrassaan loistava liksa tunti... :DD onneks mulla on edelleen laiskaa seuraa vaikka kuningas jo lähti XD :(

Odotan tilauksia kuin kuuta nousevaaaa :D Sinne meni rahat jo tosin XD
Mitähän muuta. niin tämän kesän ykkösleffohin pääsi: The Rules of Attraction.
Ihan mahtava... Sisältää homon, kuuman naisen, huumeita, viinaa, seksiä... Kuulostaa just niin mun leffalta.. ja hei homoja! se ei pelkästään riitä: Leffan yhtä päähenkilöä Paulia (joka siis on homo) näyttele Ian Somerhalder...eli se leffa on lähes perfection : D


Btw Onki ihanampaa artistia ku Kana Nishino??

The rainbow towards tomorrow cannot be seen if you run away

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti