torstai 16. kesäkuuta 2011

You've got me bewitched 'cause I'm under your spell

No niiii! Vissiin paljoki Tapahtunu. Olin siis Jennillä Seinäjoellaki :DDD kivaaki vissiin. Parasta oli mennä pyörän ritsillä vaan ah XD sitte öö oltiin Jennin ja Ilkan kans Johannalla yötä : DD Yöllisillä seikkailuilla johonki neljään asti XD Sitte seuraavana päivänä nähtiin koko porukalla.. oli mukavaa XD Paras Murray Walker XDDD
Meidän kaikkien idoli XD <3

Joo ja mitäs tässäkotona oon nyt.. Kattonu paljo Vamppyyri päiväkirjoja ja pian se loppuu satan XD Huomenna Provinssi no yhyy verta itken.. ei auta... Mun ihmiset ja bändit sielä... Damn.. D:
Meen ehkä Helille silloin sais ainaki muuta ajateltavaa... Kattoo nyt :D
En kyllä halua kuulla mitää provinssi ihkutusta sen jälkeen, koska myönnän OLEN KATEELLINEN. :(((
mutta meille tulee mukava ilta varmaan! :D

Joo ei kai muuta asiaa taaskaa oikein... Mua vituttaa ku en pidä enää ollenkaa oikeeta päiväkirjaa.. vaikka se on just paras <3  yhyh pakko muute saada uudet tulostuskasetit!! vois käskee iskää ostaan vaikka heti huomenissa :D

Niin joo lukio siis odottaa ens vuonna jee : D Mutta ää tajusin että oon A luokalla :O OMG en oo beeläinen... ;__; kauhiaa. ok selviän kyllä D:  hyvä vaan toisaalta... BEELÄISET tarkottaa vaan ja ainoastaan meidän yläaste luokkaa eli perhettä <3

I used to think that the day would never come
That my life would depend on the morning sun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti